2 Eylül 2016 Cuma

ARŞİVLEDİKLERİM.8

İslam dünyası Kripto (iki kimlikli) Yahudilerle doludur.
Maymonides’in fetvasına göre, bir Yahudinin Musevilik inancını içinde saklamak şartıyla dıştan Hıristiyan veya Müslüman görünmesi, goileri aldatması caizdir.
Kripto Yahudilerin bir kısmını ana babalarının, kendilerinin, karılarının, çocuklarının isimlerinden sezmek, anlamak, keşf etmek, açığa çıkarmak mümkündür. (Onomastik=özeladbilim ışığında.)
...Devamını Gör

DÜNYADA global bir Yahudi egemenliği ve saltanatı vardır.Bir tek Yahudi devleti yoktur, birkaç Yahudi devleti vardır.Mesela bugünkü Fransa gizli...
HABERVAKTİM.COM

Beğen
Yorum Yap
Yorumlar
Hüseyin Uzun Bugün "New Age Dini(Yeni Çağ Dini)'', dünyada gittikçe yaygınlaştırılan bir "lego dini"dir. 
http://namenstraat8bredahollanda.blogspot.nl/.../vahdeti...
https://www.dailymotion.com/video/x46hzql


Buna rağmen insanlar, Allah'ın kullarından bir kısmını O'nun bir parçası saydılar. Gerçekten de insan apaçık bir nankördür.Zuhruf*15
NAMENSTRAAT8BREDAHOLLANDA.BLOGSPOT.COM|EKLEYEN: HÜSEYİN ŞAŞMAZ
Hüseyin Uzun İşine gelmeyeni siliyor bu siyonistler
Ama Allah diğer kapıyı açıyor sana.yeterki Allah için çalış.

Hüseyin Uzun'un fotoğrafı.
KENDİ PATOLOJİMİZLE DE YÜZLEŞEBİLMELİYİZ
İKTİBAS DERGİSİEski yaklaşımlara, tarzlara, dile, söyleme çakılıp kaldığımız için, İslami tahayyül ve tasavvur üzerinde yeniden çalışma ihtiyacı duymuyoruz. Bugün bütün dünyada Batı modernlikle eşleştirilirken, İslam her durumda geçmişle eşleştiriliyor. Günümüz Avrupasında kültürel ve tarihsel standartlar yeni bir statüko oluşturuyor. Artık, yeni bir tarih, yeni bir kültür üretilmiyor. Etrafımızda bunlar olup biterken, kültür emperyalizmi normalleşiyor, sıradanlaşıyor; rahatsız edici olmaktan, tehdit unsuru olmaktan çıkıyor ve yerlileşiyor. Bu noktada, düşünce, kültür ve ilahiyat hayatımızın, tarihsel/varoluşsal sorular sormaya cesaret etmesi, bu soruları ısrarla gündemde tutması, İslami bütünlük bilincinin, tevhid ve ümmet bilincinin kolektif hafızadan nasıl dışlandığını açıklaması gerekir. Bugün, fiziksel ve zihinsel rahatlıkla oyalandığımız için olacak, gerçek sorunlara yabancı hayatlar yaşıyoruz. Gerçek sorunların farkında olmadığımız için, ya da bu sorunları unuttuğumuz için, “yiğit düştüğü yerden kalkar-kalkacak” tarzında mitolojik ve milliyetçi bir retoriği sık sık gündeme getiriyoruz. ************************************************** İnsanlığın geleceğinin köklü çözümü bu açıdan kaynaklanaçaktır. Asıl olan. vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir. http://namenstraat8bredahollanda.blogspot.nl/2016/01/asl-nedir1-kok-esas-temel-kaide-asl.html?spref=fbBugün
Senin gönderinden kaydedildi
PaylaşBugün
OTORİTE-İKTİDAR VE DEVLET-HÜKÜMET AYRIMI
İKTİBAS DERGİSİDikkat edilirse, hiçbir şeyimiz, inandığımızla paralellik arzetmiyor, zihin dünyamız, düşünme sistematiğimiz, algı melekelerimiz tamamen farklılaşmış durumda. Bunların başında da devlet meselesi gelmekte, ********************************* Müslüman, Kaideler doğrultusunda yaşamak mecburiyetindedir. Mefhumlar; zihinde vakıası idrak edilebilen manalardır. http://huseyinsas.blogspot.nl/2015/11/mefhumlar-zihinde-vakas-idrak_12.html?spref=fbBugün
Otorite-İktidar, Devlet-Hükümet ayrımı, Yakup DÖĞER, Küre Medya, Bu küreye dair ne varsa...
kuremedya.comDikkat edilirse, hiçbir şeyimiz, inandığımızla paralellik arzetmiyor, zihin dünyamız, düşünme sistematiğimiz, algı melekelerimiz tamamen farklılaşmış durumda. Bunların başında da devlet meselesi gelmekte, ********************************* Müslüman, Kaideler doğrultusunda yaşamak mecburiyetindedir. Mefhumlar; zihinde vakıası idrak edilebilen manalardır. http://huseyinsas.blogspot.nl/2015/11/mefhumlar-zihinde-vakas-idrak_12.html?spref=fbBugün
Bugün
SİYASİ DÜŞÜNCENİN TEŞEKKÜLÜ
İKTİBAS DERGİSİSİYASET VE SİYASÎ ÇALIŞMANIN GEREKLİLİĞİ Son asırlarda özellikle de günümüzde Müslümanlar arasında siyasetten tiksindirici ve uzaklaştırıcı çeşitli telkinler yaygınlaştırılıyor. Şöyle ki; -Din ayrı siyaset ayrı olmalı. Çünkü dinin sabit değişmeyen kuralları ile her zaman değişken olan siyasî olaylar tanzim edilemez. Onun için din siyasete esas teşkil etmemeli. Aksi halde dünyanın gidişatından geri kalır. -Siyasetin değişkenliği ve kaypaklığından dolayı, siyasetle meşgul olmak kişiyi de kaypak, iki yüzlü, sahtekar kılar. Onun için iyi bir Müslüman siyasetten uzak durmalı. -Aziz dinimizi siyasetin pisliklerine bulaştırmamalıyız. -Siyaset dinde ayrıntılardandır ve dindeki yeri %5'ler civarındadır. O da önemli değildir. İslâm dini siyasî değil sadece ruhanî, ferdî bir dindir. -Şeytandan ve siyasetten Allah'a sığınmalıyız. -Önemli olan Allah'a kulluk yapmaktır. Siyasetle iştigal kişiyi Allah'a kulluktan alıkoyar. -İslâmî bir kitlenin kafirlerin siyasî işlerini, manevralarını takip etmesi abesle iştigal olur. Elin kafirinden bize ne. Nasıl olsa Hak gelince batıl zail olur. Bizim dahilî ve Haricî siyaseti takip etmemiz, tahliller yapmamız, konuşmamız abesle iştigal olur. -İslâm'ı yaşarsak devlet nasıl olsa gelir. Önce kendimizi kurtaralım. Devleti yüreğimizde kuralım. Siyasetle meşgul olmaya gerek yok. İşte bu ve benzeri sözleri içinde yaşadığımız toplumda sık sık duyarız. Böyle düşünen insanlarla karşılaşırız. Şu iyi bilinmeli ki, böylesi telkinler ve fikirler güdümlü fikirlerdir. Kasıtlı olarak Müslümanlar arasında yaygınlaştırılmaktadır ki; Müslümanlar kendi yaşamlarındaki, ülkelerindeki ve çevrelerindeki siyasî manevraları göremesinler, kafirlerin güdümünde kalmaya mahkum olsunlar. Siyasetin tanımı Şu halde bize düşen bu açıklamaların ışığında siyasetin, siyasî çalışmanın, siyasî hizbin ve işlerinin önemini iyi kavrayıp gereğince amel etmek olmalıdır. http://www.hilafet.com/inceleme/sohbet/12.htmBugün
EĞİTİMDE ELEŞTİREL DÜŞÜNME
İKTİBAS DERGİSİEleştirel düşünmeyi öğretmenin yedi adımı vardır: 1-Bilgiye göz atmak. 2-Benzerlikleri ve farklılıklar belirlemek. 3-Genel temayı ve ilişkileri bulma. 4-Şimdi ne yapıyoruz? 5-Delillendirme. 6-Benzer durumlara uygulama. 7-Ne Öğrendik? *********************** Bu adımlardan yola çıkarak şu aşağıdaki Fikre (İnsanlığın kurtuluşu için bakış açısı) bir göz atınız. Asıl olan. vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir. http://namenstraat8bredahollanda.blogspot.nl/2016/01/asl-nedir1-kok-esas-temel-kaide-asl.html?spref=fbBugün
Bugün
Dine Karşı Din ve Muharref Dinin Kodları
haksozhaber.netEn tehlikeli şeytan sağdan yaklaşan şeytandır. Dost kılığında yaklaşan insan şeytanları şeytanların en tehlikelisidir: “(Aldatılanlar aldatanlara) şöyle diyecek: Siz bize hep sureti haktan görünerek yanaşırdınız.” (Saffât, 37/28) ******************** https://vimeo.com/153695185 https://vimeo.com/175813284 **************************** Muharref din suyun üzerindeki köpük gibidir, hakiki değil sanaldır. “Dine karşı din”i üretenler, kendi müritlerini ölümüne bağlı birer fert, diğer halk yığınlarını da uyuşturmak için Firavun’un sihirbazlarıyla yaptığının aynısını yaparlar. Yani onları çeşitli yöntemlerle büyülerler. Ama onların büyüsünü ‘Bir Musa’nın Bir Asası’bozmaya yeter. Her tür büyüyü, sihri bozmak için mü’minlerin eline verilmiş asa Kur’an’dır ve kıyamete kadar işe yarayacaktır. Kur’an uyuşmuş beyinleri yeniden faaliyete geçirir, yeniden çalıştırmaya başlar. Gerçek vahiyle tanışan “Firavun’un sihirbazları” sihri/büyüyü bırakınca sırat-ı müstakim’de onlar için iki güzel şerit açılır: Ya sırat-ı müstakim’de vahyin şahidi bir mü’min olarak yaşamak ya da canını bu yolda verip şehadet mertebesine erişmek… Muharref din GDO’lu gıdalar gibidir. Şeytan günahları süslediği için, genetiği değiştirilmiş gıdalar ilk bakışta üretimi kârlı gibi gözükür. Ama yiyenleri kanser yapar.13 Ağustos
Senin gönderinden kaydedildi
PaylaBugün
SENDE GÖRDÜĞÜM BEN
İKTİBAS DERGİSİHerkes kendi penceresinin genişliği, temizliği kadar görür güzellikleri. Binlerce insanın aynı şeye bakıp farklı şeyler görebildiği bir dünyada; bakışımızı, görüşümüzü, dilimizi ve düşünüşümüzü gözden geçirebileceğimiz ne kadar çok ayna var aslında. Olaylar ve insanlar karşısında yaptığımız her yorumun içimizdekileri yansıttığını fark ettiğimizde, kendimizi nasıl bir dünyaya hapsettiğimizi de görebiliriz. ********************************** İnsanoğlunun hapsolmaması için bakması gereken açı.. Asıl olan. vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir. http://namenstraat8bredahollanda.blogspot.nl/2016/01/asl-nedir1-kok-esas-temel-kaide-asl.html?spref=fbBugün
Senin gönderinden kaydedildi
Paylaşş

Bugün
LAİKLİĞİN GELDİĞİ SON NOKTA: TAKKE DÜŞTÜ KEL GÖRÜNDÜ
İKTİBAS DERGİSİŞeytan,İnsanlığı yanlış yollara yölendiriyor. Allah'a verdiği sözün gereği olarak. Halbuki insanlık şu açıdan baksa her şey netleşecek ve çözümlenecek. Asıl olan. vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir. http://namenstraat8bredahollanda.blogspot.nl/2016/01/asl-nedir1-kok-esas-temel-kaide-asl.html?spref=fbBugün
Senin gönderinden kaydedildi
Bugün

Eleştirel düşünmeyi öğretmenin yedi adımı vardır: 1-Bilgiye göz atmak. 2-Benzerlikleri ve farklılıklar belirlemek. 3-Genel temayı ve ilişkileri bulma. 4-Şimdi ne yapıyoruz? 5-Delillendirme. 6-Benzer durumlara uygulama. 7-Ne Öğrendik?
***********************
Bu adımlardan yola çıkarak şu aşağıdaki Fikre (İnsanlığın kurtuluşu için bakış açısı) bir göz atınız.
Asıl olan. vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
http://namenstraat8bredahollanda.blogspot.nl/…/asl-nedir1-k…


Eleştirel düşünme her şeyin olumsuz yönünü görmek demek değildir. Olayların farklı boyutlarının da olabileceğinin farkında olmaktır. Bu insanlarda empati yeteneği gelişmiştir. Karşısındakinin gözle…
İKTİBASDERGİSİ.COM

Beğen
Yorum Yap
Yorumlar
Hüseyin Uzun Eleştirel düşünmeyi öğretmenin yedi adımı vardır: 1-Bilgiye göz atmak. 2-Benzerlikleri ve farklılıklar belirlemek. 3-Genel temayı ve ilişkileri bulma. 4-Şimdi ne yapıyoruz? 5-Delillendirme. 6-Benzer durumlara uygulama. 7-Ne Öğrendik?
******************
*****
Bu adımlardan yola çıkarak şu aşağıdaki Fikre (İnsanlığın kurtuluşu için bakış açısı) bir göz atınız.
Asıl olan. vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir
Eleştirel düşünmeyi öğretmenin yedi adımı vardır: 1-Bilgiye göz atmak. 2-Benzerlikleri ve farklılıklar belirlemek. 3-Genel temayı ve ilişkileri bulma. 4-Şimdi ne yapıyoruz? 5-Delillendirme. 6-Benzer durumlara uygulama. 7-Ne Öğrendik?
***********************
Bu adımlardan yola çıkarak şu aşağıdaki Fikre (İnsanlığın kurtuluşu için bakış açısı) bir göz atınız.
Asıl olan. vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
http://namenstraat8bredahollanda.blogspot.nl/…/asl-nedir1-k…


Eleştirel düşünme her şeyin olumsuz yönünü görmek demek değildir. Olayların farklı boyutlarının da olabileceğinin farkında olmaktır. Bu insanlarda empati yeteneği gelişmiştir. Karşısındakinin gözle…
İKTİBASDERGİSİ.COM

Beğen
Yorum Yap
Yorumlar
Hüseyin Uzun Eleştirel düşünmeyi öğretmenin yedi adımı vardır: 1-Bilgiye göz atmak. 2-Benzerlikleri ve farklılıklar belirlemek. 3-Genel temayı ve ilişkileri bulma. 4-Şimdi ne yapıyoruz? 5-Delillendirme. 6-Benzer durumlara uygulama. 7-Ne Öğrendik?
******************
*****
Bu adımlardan yola çıkarak şu aşağıdaki Fikre (İnsanlığın kurtuluşu için bakış açısı) bir göz atınız.
Asıl olan. vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir. 
http://namenstraat8bredahollanda.blogspot.nl/.../asl...Modern insan yalnız ve amaçsızdır. Müslüman iddiasında yaşayan insanların büyük bir kısmı da bu modern insan grubundadır. Kendi tercihleri olarak gördükleri din bir önceki kuşaktan devraldıkları yahut etkilendikleri yazarlardan öğrendikleri yahut da ağabeylerinden öğrendiklerinden ibaret bir din anlayışıdır. Üzerine ne bir eleştiri ne de yeni bir tuğla eklemişlerdir. Kırk yıl önce kurdukları cümleleri kırk yıl sonra da kurmakta beis görmezler. Artık inançları alışkanlıklar bütünü haline gelmiştir. Oysa insan her gün yeni bir güne doğar ve her güne yeni bir söz söylemek gerekir. RolloMay’in deyimiyle insan “her gün kalktığında özgürlüğü için yeniden mücadele etmelidir” bu ancak ne istediğini bilen bilinçli insanın savaşımıdır. Ne istediğini bilen bir insan istediği şey için yılmaz bir disiplin ve gayretle çalışır. Hayatındaki tüm alışkanlıklarını, kazanımlarını, ilişkilerini bu değerlere göre belirler ve kimlik tanımlamasını bunun üzerinden yapar. Görünür olma kaygısından uzak olduğu gibi görünen bir kişiliktir o. Ne kınayıcının kınamasından korkar ve ne de toplum dışına itilmekten. Çünkü o ne yalnızdır ne de amaçsız, varlık bilincinin farkında biridir.
Senin gönderinden kaydedildi
aaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder